Archive for 20 november 2011


Een speciaal verhaal.

Soms worden verhalen gelezen en voelt men gewoon dat het op de lezer betrekking heeft. Nu ga ik een ligt erotisch verhaal proberen te schrijven om eigenlijk de lezen naar zijn gevoel te brengen. Dat toch voor velen soms heel moeilijk is om tot zijn/haar gevoel te komen.
Wel moet men goed lezen want er komen toch bepaalde punten in die belang hebben op het dagelijks leven, maar waar jezelf eens kunt over nadenken vanuit het gevoel. Ook kan je het spiritueel bekijken maar dat zal achteraf blijken als je het gelezen hebt.

Een zomerse dag waar iedereen naar het strand gaat en geniet van het water. Zijn er bij deze het liever rustig houden en genieten van alle rust in de tuin. Dit omdat ze moeten wachten tot er een technieker langs komt om het afwasmachine te herstellen. Lekker van de zon genieten in de tuin wordt er aan gebeld. Oeps dat ik in mezelf men kan nu niet gaan open doen als men gewoon in een bikini staat dus snel een badjas aangetrokken en kijken wie er aan de deur staat. Ja de persoon die komt voor de herstelling. Ik begeleid de persoon naar de machine die op de eerste verdieping staat. Op de trap voel ik de ogen zo door mijn lichaam gaan maar zoals ik ben geef ik er geen aandacht aan. Hij bekijkt het toestel en zegt me dit zal wel even duren. Ik zeg oke doe maar het nodige ik zal me even in het salon zetten, ik vraag hem iets te drinken. Hoja met dit weertje iets fris mag wel. Weer voel ik de ogen op mijn lichaam gericht. Maar ik weet ermee om te gaan en geef er geen aandacht aan. De persoon probeert een gesprek aan te gaan, dit over de machine met de vraag hoe is het gekomen heb je al eerdere problemen gekend. Waarop ik antwoord met nee dit is de eerste keer en het is al een paar dagen raar aan het doen. Ik zet me toch bij de persoon in de keuken maar erg genoeg valt mijn badjas een stukje open en ik voel aan dat de persoon het gezien heeft. Ik probeer het dan ook zo snel mogelijk dicht te doen. Na iets meer dan een uurtje is het probleem opgelost en begint deze met het formulier in te vullen. Ik bied hem nog iets aan om te drinken, en we komen aan de praat. De persoon zegt je bent mijn laatste klant en dan kan ik dit wel even. Het praten is leuk en op een moment zegt deze nu kunnen we misschien afrekenen. Ik zeg oke is goed en loop naar de lade en neem mijn geldbeugel en leg het geld op het formulier. Waarop deze terug geeft en dat ik zeg laat maar dat is fooi voor je. Hij laad alles in zijn tas en ik voel dat de ogen weer helemaal op me gericht zijn, toch laat ik het weer niet merken. Ik zeg dan zal ik je buiten laten en op dat moment doe ik een beweging met mijn arm en kom onbewust tegen zijn lichaam. Ik verontschuldig me maar hij is snel en neemt mijn arm vast. Ik zeg van laat me los dit wil ik niet. Maar de persoon zegt van ik heb wel gezien hoe je gedraagt hoor en neemt mijn andere arm ook bij de pols. Zijn ogen zijn gericht op mijn lichaam van onder naar boven en terug. Ik probeer hem nog te zeggen van mijn kids komen zo maar gelijk krijg ik zijn lippen op de mijn te voelen, ik trek mijn hoofd weg en zijn lippen gaan in mijn nek zacht te keer. Hij laat los en zegt nu ga ik bedankt voor de drank. Ik hoor de deur dicht gaan beneden en sta eigenlijk nog wat verbaast in mezelf. Eigenlijk met de vraag zou ik het uitgelokt hebben laten zien hebben. Maar ja ik krijg op de vraag geen antwoord en blijf er niet stil bij staan. Dagen gaan voorbij en op een moment krijg ik op een avond telefoon. De persoon en vraagt ken je me nog? Waarop ik antwoord eigenlijk niet en waarop geantwoord ik heb je afwasmachine komen maken. Ik sta aan de grond genageld van deze te horen, maar er wordt opgehangen. Enkele dagen nadien op een avond wordt er aan de deur gebeld. Ik doe open en wie zie ik staan de persoon, hij vraagt of we niet gezellig iets kunnen gaan drinken, en weet me eigenlijk te overhalen. Ik laat hem binnen en we praten met elkaar tot hij zegt we gaan. In een gewone kroeg niet ver van bij mij thuis stappen we binnen, we bestellen en genieten eigenlijk van gewoon met elkaar te praten. Het wordt laat en er wordt afgerekend ik zelf mag niets betalen. We gaan buiten en hij brengt me tot aan de deur. Ik wens hem nog een goede avond toe en hij ook en doe de deur open, op dat moment duwt hij me zacht naar binnen en komt hij gelijk mee. Waarop hij zegt ik heb voor niets betaald he, en voel weer hoe dicht hij bij me komt. Zijn ademhaling voel ik in mijn gezicht en dan voel ik zijn lippen op mijn oor. Ik probeer mijn gezicht weg te draaien maar op een moment neemt hij het met beide handen vast en zoent me hevig op mijn lippen. Ik probeer en het lukt me om mijn hoofd wat achteruit te doen en hem te zeggen dat ik er niet met gediend ben, waarop deze zegt ik heb je wel zien kijken als ik hier bezig was met je machine en in de kroeg hoor. En als ik je lichaam zie zegt het ook niet nee. Zo komt het dan weer in mijn gedachten dat een lichaam soms spreekt waar woorden iets anders willen aangeven. Hij neemt me mee met mijn hand op de trap en daar staan we in mijn salon. Hij geeft een ruk aan mijn arm en kom met mijn rug tegen zijn lichaam te staan en voel hoe zijn lippen mijn nek beginnen te zoen hij zijn tong van de ene naar de andere kant gaan. Weer zeg ik hou ermee op, maar zelf voel ik mijn lichaam dat innerlijk ook ergens geniet. Door het goede weer heb ik een rokje en een bloesje aan waar hij met zijn handen overheen gaat als zijn tong mijn nek blijft heen en weer gaan. Af en toe zoent hij me zacht op mijn oor, en voel ik hoe ik mijn nek eigenlijk geef om gezond te worden. Ik probeer mijn handen los te maken maar dat gaat niet en voel nu hoe hij de knoopjes van mijn bloes open aan het doen is. Op enkele ogenblikken sta ik met een open bloes en voel zijn hand over mijn buik en bh gaan. Waarop hij zacht in mijn oor fluistert dat hij voelt hoe ik ervan geniet zijn lippen nog steeds in mijn nek heen en weer. Ik voel dat hij kleine pasje naar voor doet en me op de sofa duwt met mijn hoofd over de leuning ervan. dan voel ik zijn hand over mijn rug gaan om mijn bh te openen, en gelijk glijden zijn handen over mijn billen tot waar hij kan op mijn benen en zo terug tussen mijn benen naar boven onder mijn rok. Hij voelt alleen aan mijn slipje en oefent daar een lichte druk op uit dat ik even niet kan weerstaan en mijn rug op trek. Dan gaat zijn hand er onderuit en over mijn buik naar mijn borsten die hij heel zacht masseert en waarop mijn tepels heel hevig reageren ook mijn ademhaling die sneller gaat. Even probeer ik te zeggen stop dit wil ik niet maar dan trekt hij me omhoog en fluister in mijn oor dat ik het zalig vind. Het lichaam liegt er niet om en je ademhaling ook niet. Gelijk wordt ik weer op de sofa gedrukt en voel ik zijn hand onder mijn rok gaan en volgt hij het slipje met een vinger. Om na enkele seconde mijn slipje wat weg te trekken en over mijn edele delen zacht heen en weer te gaan. Waarop hij zegt je vind het lekker he want ik voel je warm vocht overal je slipje en op je edele delen. Op een moment draait hij me om en laat me zitten in de sofa hij staat voor me en zijn lippen komen tegen de mijne aan. Zijn tong zoekt een weg over mijn kin naar mijn borsten. En begint met zijn tong over mijn tepel te gaan van de ene naar de andere en zo verder over mijn borst naar mijn navel. Zijn handen nemen de bovenkant van mijn rok vast en trekt deze omlaag. Nu zit hij volledig tussen mijn benen en voel ik het speeksel op mijn navel en zijn tong die het eruit neemt als een kolibrie. Kan mijn ogen niet openhouden van het genot dat het me geeft. Op gegeven moment voel ik niets mee en open mijn ogen. Tot mijn verbazing is de persoon weg. Mijn handen liggen tussen mijn benen bh uit en slipje op de grond. Ik begrijp er niets van, heb ik het gedroomd, stel ik het me voor. Nee ik weet dat hij me binnen duwde waar is hij die speciale technieker.

AUM NAMASTEΒ BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden
http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

IN HET LEVEN ZIJN TWEE DINGEN HEEL BELANGRIJK.
PRATEN EN LUISTEREN.
HET VERTROUWEN DAT JE KRIJGT DOOR TE PRATEN LEGT HET VERTROUWEN NEER IN HET LUISTEREN NAAR DE ANDER.

AUM NAMASTEΒ BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden
http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Familie Kes

Family, the perfect mix of chaos & love

masks and tales

bunch of atoms, with a bunch of masks and tales

Sweet & Nice things

Blog over: lifestyle,beauty,fashion en meer!

Bloem's blog

alles komt altijd goed

hetallesomvattendegeschenk

Ik ben het licht, ik ben de liefde, ik ben de waarheid

Endless dreams and boundless imaginations!

We only live once. Hence, let's not stop dreaming

mylovefairy.com

this love fairy fell in love with her ghost

Just_Yvon

Making memories

fashion mom blog

Lifestyle. Fashion. Art.

ATFK

π– π—‡π—ˆπ—π—π–Ύπ—‹ π–Άπ—ˆπ—‹π–½π–―π—‹π–Ύπ—Œπ—Œ.π–Όπ—ˆπ—† π—Œπ—‚π—π–Ύ.

Trektweloptimist

Positiviteit & Tips

Sparks in Shar

Sharmine Amparo's personal blog

Deborah Hamar

Just me . . .

ALOYA IDEAS

Ideas, opinion, tips, advice, inspiration, and motivation of daily life.

Jet van Tessel

ter lering en vermaak.

aardemeisje916141755.wordpress.com/

Terug naar onze eigen natuur

Kiran ✨

Reading And Writing is the best Investment of Time ✨ ( Motivational Thoughts) "LIFE IS A JOURNEY"

Ms. C. Loves

If music be the food of love, play on✨

Multidimensional_Art

L'illusione, la realtΓ  oltre lo specchio.

Denise Blogt

Blogs, Reviews, Edelstenen

Leven met Endo

Laten we samen endometriose overwinnen

Pensieri Parole e Poesie

Sono una donna libera. Nel mio blog farete un viaggio lungo e profondo nei pensieri della mente del cuore e dell anima.

zinderen

op weg naar authentiek leven

Nadia wandelt

Wandelblog

Tiernnadrui

Dans in de regen

Myrela

Art, health, civilizations, photography, nature, books, recipes, etc.

Levenslange blog

levenslessen

Tistje

ervaringsblog autisme sinds 2008

Vreemde avonturen in een klein dorpje

Met Nonkel Juul, Bieke en tal van anderen

MyView_Point

Right <> correct of the center