Upgrades en downloads: nieuw bewustzijn daalt in

Zonnestelsel, Planeten, Planetair Systeem, Baan, Zon

Hoewel de wereld in een diepe crisis verkeert, kan het in spiritueel opzicht een vruchtbare tijd zijn. Want: hoe meer donker, hoe meer licht. Mensen bewegen anders door hun transformatieproces dan tien jaar geleden. Energiesystemen krijgen upgrades en downloads. Nieuw bewustzijn daalt in. Eeuwenoude illusies lossen op. Andere realiteiten lijken dichterbij. Durf je mee te bewegen met de krachten in de kosmos?
Dat er sprake is van een upgrade in bewustzijn, ontdek je niet per se als je om je heen kijkt, maar vooral op intuΓ―tieve wijze, vanbinnen. Ik merk het aan mijn sensitiviteit en helderheid. De afgelopen twee jaar heb ik, in mijn eigen proces en dat van cliΓ«nten, andere dingen waargenomen dan voorheen: ik ben directer, sneller, pas nieuwe healingtechnieken toe, stem me af op ander soort velden, en er komen adviezen naar voren die ik een paar jaar geleden ongetwijfeld zelf heel vaag had gevonden. De energetische wereld spreekt duidelijker tot me. Het maakt me nieuwsgierig naar wat er de komende tijd in dat opzicht nog allemaal mogelijk wordt.

Upgrades en downloads in bewustzijn

Wat ik voor die upgrade heb gedaan? Niet zoveel. Ik heb in ieder geval minder bezig geweest met mijn transformatieproces dan in de vijftien jaar ervoor. Het β€˜zoeken naar’ het antwoord heeft plaatsgemaakt voor het bijna vanzelf β€˜oprijzen’ ervan. Het is alsof mijn persoonlijkheid zijn overwicht is verloren, en mijn ziel de leiding heeft. Mijn innerlijke focus is daarbij verschoven van β€˜dat wat gewond is en gerepareerd moet worden’, naar β€˜heelheid, en de liefde die ik ben’. De haast is eraf, het proces ontvouwt zich toch wel.
Een verklaring voor die moeiteloosheid kan zijn dat de lichtfrequentie toeneemt. Dit betekent dat de snelheid en de uitslag van lichtgolven groter worden, waardoor ze dieper kunnen doordringen in materie en je sneller en met groter gemak door de meer verdichte lagen (de lagere frequenties) van je energieveld kan bewegen. Het sluit aan bij mijn ervaring: activaties, upgrades en downloads geven je energieveld een grotere verfijning en lichtheid, maar dan zonder dat je zo hard hoeft te werken.
Het meest intense proces dat ik de afgelopen tijd heb doorgemaakt was corona – in anderhalf jaar heb ik het twee keer gehad – maar zelfs dat heb ik ervaren als een upgrade. Het virus lijkt je op je zwakste plek te raken, zodat je je er op diep niveau van kan bevrijden. Aspecten van wie ik was, zijn erdoor uit mijn systeem gewerkt. Nu ben ik lichter dan vroeger en ik resoneer minder mee met de zware energieΓ«n om me heen. En dat is een zegen in deze tijd.

Energie versus psychologie

Op collectief niveau gebeuren dezelfde dingen: het bewustzijn wordt energetischer en minder materialistisch. Kijk naar de toename van hooggevoelige, en holistisch georiΓ«nteerde kinderen en van mensen die in energie geΓ―nteresseerd zijn. De aantallen nemen exponentieel toe. Tien jaar geleden praatte ik er met niemand over, tegenwoordig verwijzen sommige huisartsen zelfs door naar readers of homeopaten en is er een overdonderend spiritueel aanbod.
Ook in therapievormen zie je het terug. De traditionele praattherapie begint langzaam maar zeker te behoren tot het oude paradigma en de psychologische laag van bewustzijn krijgt minder grip: pijn, overtuigingen, het gevoel van tekort; ze lijken minder belangrijk. Evenals het oordeel erop, en de β€˜inhoud’: waar die pijn vandaan komt, of waarom het je is overkomen. Het wordt steeds normaler om je verwondingen te zien als het materiaal dat je hebt meegenomen: je kan erop studeren, je ervan bevrijden, zo jezelf ontdekken, en je eigen licht gaan zien. Je geschiedenis doet geen afbreuk aan wie je bent, integendeel: je kracht zit daarin.
Daarmee zijn trauma’s niet onbelangrijk geworden, maar de ziel, energie, bewustzijn en heling krijgen meer gewicht. We transformeren via trillingen. Je leert de zware loslaten, of transmuteren naar kracht. Je leert de hoge (zoals liefde, plezier en dankbaarheid) te downloaden en belichamen, in het vertrouwen dat ze op een gegeven moment vanzelf gaan meedoen. Eindeloze therapieΓ«n maken plaats voor kortere trajecten.

De multidimensionaliteit groeit

De vraag β€˜waar geloof je in?’ wordt momenteel natuurlijk op de proef gesteld. Geloof je in verwonding en beperking? Dat zou makkelijk kunnen als je naar de toestand in de wereld kijkt. Of geloof je in de liefde en potentie? Ondanks alles doe ik dat, en ja, zelfs dat gaat moeitelozer dan vroeger.
In dit nieuwe bewustzijn merk je namelijk dat oude illusies oplossen en dat het gevoel van multidimensionaliteit toeneemt. Een matrix die we eeuwenlang voor waar hebben aangenomen, en die we ook met ons eigen bewustzijn in stand hebben gehouden, begint doorzichtiger te worden, minder echt en dominant. We onttrekken onze energie eraan. Dit brengt andere oplossingen dichterbij. Licht, liefde en verbinding zijn daarbij het uitgangspunt, in plaats van macht en bezit.
Parallel daaraan neemt het groepsbewustzijn toe, en het gevoel van afgescheidenheid af. Gelijkgestemden zijn eenvoudiger vindbaar. De connectie met andere bewustzijnsvelden wordt sterker. Buitenaardsen, aardwezens, collectieve en planetaire velden; ze doen steeds meer mee. Die waren er voorheen natuurlijk net zo goed, maar met ons ruimere bewustzijn beginnen we er nu contact mee te maken.
En te midden van dit alles verandert ook de tijd. In de oude tijd leerde je stap voor stap en bewoog je chronologisch van A, naar B, naar C. In de nieuwe tijd zit een versnelling, je leeft in meerdere dimensies tegelijkertijd: je persoonlijkheid, vorige levens, collectieve en galactische velden komen opeens allemaal samen in jou, in dit ene moment. En ja, soms is dat overweldigend, maar het enige wat je hoeft te doen is aanwezig zijn. Keer naar binnen, en aanschouw en voel die veelheid aan ervaringen. Je bent het allemaal. De dingen die we levens lang moesten aannemen van goeroes, en die niet voor gewone stervelingen waren weggelegd, zijn opeens hier en nu tastbaar en beschikbaar.

Upgrades en downloads uit de kosmos

In de kosmos kan je dit soort veranderingen al zien aankomen. De astrologie toont wat de ontwikkelingen hier ongeveer zullen of kunnen zijn; op aarde vind je de reflectie. In het afgelopen jaar speelden Saturnus en Uranus een belangrijke rol; ze werk(t)en en door ons heen. Saturnus staat onder meer voor het oude, Uranus voor het nieuwe. Saturnus voor hiΓ«rarchie en Uranus voor groepsbewustzijn. Saturnus is aards, materialistisch, en Uranus energetisch. En in mezelf ervaar ik Saturnus meer als de starheid van de persoonlijkheid en Uranus meer als de vrijheid van de ziel. Hoe dieper je je kan overgeven aan de upgrades en downloads die de planeten mogelijk maken, met hoe meer gemak en vertrouwen je door deze tijd kan heen navigeren. Het is een onomkeerbaar proces, dat je spirituele groei ten goede komt: ze helpen je om oude systemen die je veiligheid hebben geboden los te laten, om je te bevrijden van collectieve illusies, en om je kracht vanbinnen te activeren, zodat je die niet meer in de buitenwereld hoeft te zoeken.

BRON: https://www.nieuwetijdskind.com/upgrades-en-downloads-nieuw-bewustzijn-daalt-in/

De energie die nu speelt leert ons anders te gaan leren leven. Het leven is niet alleen andere landen te gaan bekijken. Maar meer weten hoe je in liefde kan leven. Hoe je het leven nu moet bekijken. We komen in een transformatie en deze zullen we allemaal door moeten. Voor deze die het vertrouwde niet kunnen loslaten zullen de tijden nog zware lessen worden. Men moet bewust worden van het nu en hoe jezelf er kan tegen wapenen. Dan is het eerste punt jezelf leren kennen. Je lichaam leren kennen. En met gezonde kennis door het leven gaan. Deze aarde is een doorstroming en als men hier even opzoek naar gaat. Ga je merken dat men anders moet gaan denken en leven.

Fantasie, Science Fiction, Surrealistisch, Planeet

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

AUM MANI PADME HUM