Dit lingeriemerk neemt modellen aan op basis van hun persoonlijke verhaal en niét hun uiterlijk

the underargument // Lingerie advocating individuality ...

Elk lichaam is mooi en het waard om gevierd te worden. Die boodschap heeft het Britse lingeriemerk The Underargument helemaal begrepen. Ze verkopen niet alleen bh’s van cup A tot F, ze focussen zich ook op diversiteit. Hoe? Door modellen te selecteren op basis van hun persoonlijke verhaal, én niet op hoe ze eruitzien. 
Op foto’s van lingerielabels zien we vaak topmodellen, met stelten als benen en een taille om door een ringetje te halen. Knap, maar niet bepaald realistisch. Omdat het allemaal wat diverser mag, ging The Underargument op zoek naar een andere aanpak. 
Het merk is opgericht in 2015 door Maïna Cissé. Zij wou lingerie maken die het zelfvertrouwen van vrouwen boost. En laat net dat iets zijn wat traditionele lingeriecampagnes niet doen: door de onrealistische schoonheidsidealen voelen heel wat meisjes zich onzeker als ze een behaatje uitproberen in een paskamer. 
Daardoor kreeg Maïna het idee om modellen voor haar fotoshoots niet te kiezen op basis van hun uiterlijk of hun maatje. Meer zelfs: ze wou vrouwen fotograferen die geen ervaring hebben in het modewereldje, maar wel een interessante achtergrond. Hoe ze dat concreet aanpakt? Elke nieuwe collectie draait rond een specifiek thema, bijvoorbeeld ‘pro awesome/anti perfectie’, ‘pro identiteit/anti stereotypes’ of ‘pro sexy/anti seksisme’. Vrouwen kunnen zich kandidaat stellen om te modelleren als ze iets te vertellen hebben rond dat thema. Ze moeten geen foto’s of informatie over hun lichaamsvorm doorsturen, enkel hun ervaringen en wat schrijfsels. Hierdoor ziet Maïna de modellen ook pas op de dag van de shoot zelf. 
“Lingerie heeft voor mij een therapeutisch effect”, vertelt de lingerieontwerpster. “Ik hoop dat de setjes van The Underargument – en de verhalen van de vrouwen – hetzelfde positieve effect hebben op onze klanten.”

Als je ook graag model staat voor het merk, kan je via de website je verhaal doorsturen.

BRON: https://www.hln.be/nina/style/dit-lingeriemerk-neemt-modellen-aan-op-basis-van-hun-persoonlijke-verhaal-en-niet-hun-uiterlijk~a4d7d384/

Je kan op allerlei manier lingerie verkopen en laten zien. Het spijtige van al is. Als men een boekje openslaat dat je er alleen maar vrouwen te zien krijgt met een maatje 32 of minder. Maar een normale dagelijkse vrouw zie je niet in een boekje verschijnen. Wanneer dan ook het uiterlijk achterwege laat en het innerlijke van de persoon laat meespelen. Dan krijg je een verhaal. Een verhaal voor wat een persoon juist die lingerie die kleur neemt of wilt passen.
Als je aan de meeste vrouwen vraagt voor wat ze juist die keuze gemaakt hebben van dat setje. Krijg je vaak te horen het is mooi of het staat bij mijn kleding. Maar als je dieper erop ingaat. Kan er een verhaal achter zitten. Want de antwoorden zijn oppervlakkig. De kleur het materiaal speelt ook een rol. Als je daar dieper op in kan gaan kan er een verhaal achter zitten.
Persoonlijk en als man zie ik dit kledingstuk graag. Al zie je het niet altijd of maar een stukje het laat vaak iets zien van de vrouw. Hoe ze in het leven staat of hoe ze toch een beetje sensueel kan zijn.
Het is een stukje persoonlijkheid van de vrouw.

Lingerie, Lace, Vrouw, Sexy, Escorte, Mooie
Sexy, Natuur, Vrouw, Sensuele, Zomer, Persoon

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

AUM MANI PADME HUM