Actrice en model Emily: “Regisseurs vinden mijn borsten te groot”

© Instagram Emily Ratajkowski.

Model en actrice Emily Ratajkowski mag dan wel een bloedmooie dame zijn, toch zegt ze dat ze net omwille van haar uiterlijk weinig rollen krijgt. “Mensen willen niet met mij samenwerken omdat mijn borsten te groot zijn, omdat ik té sexy ben. Ik vind het discriminerend dat ik op basis daarvan niet gevraagd wordt.”

Emily in de clip “Blurred Lines” van Robin Thicke © YouTube.

“Het gebeurt regelmatig dat ik de feedback krijg dat ik te sexy ben voor een opdracht”, vertelt de actrice aan Harper’s Bazaar Australië. De 26-jarige Emily O’Hara Ratajkowski werd geboren in Londen, maar heeft Amerikaanse ouders. Je kan haar onder meer kennen van haar rol in de videoclip van Robin Thicke’s “Blurred Lines”, waar ze topless in verschijnt. “Het is een antivrouwending, vind ik, dat mensen niet met mij willen samenwerken omdat mijn borsten te groot zijn. Wat is er mis met borsten?”

“Onbegrepen feminisme”

“Borsten zijn een prachtig vrouwelijk lichaamsdeel dat we moeten vieren. Ze zijn geweldig als ze groot zijn, ze zijn geweldig als ze klein zijn. Waarom zou dat een probleem moeten zijn?” Ze argumenteert dat vrouwen zowel feminist kunnen zijn als het onderwerp van seksueel verlangen, maar dat haar speciale vorm van feminisme niet begrepen wordt.

Naakt op een wit paard

De cover van Harper’s Bazaar © kos.
© Instagram Kim Kardashian.

In maart 2016 kreeg Emily kritiek over zich heen toen ze topless op een selfie poseerde met Kim Kardashian. Enkele maanden later poseerde ze naakt op een wit paard voor een artikel van Harper’s Bazaar. Ze zet ook regelmatig pikante foto’s op Instagram, met haar 70C-cup duidelijk op de voorgrond. “Een vrouw kan om aandacht vragen en tegelijkertijd een statement maken”, reageerde de actrice eerder al op de kritiek die ze kreeg. Emily stond al model voor Marc Jacobs en Louis Vuitton. Ze stond ook op de cover van Sports Illustrated in 2014 en 2015.

BRON: http://www.hln.be/hln/nl/37/Happy/article/detail/3199730/2017/07/04/Actrice-en-model-Emily-Regisseurs-vinden-mijn-borsten-te-groot.dhtml

Lang getwijfeld of ik dit op mijn blog zou zetten. Maar het is toch een van de mooiste delen van een vrouw. Of ze nu klein of groot zijn het is het vrouwelijke. En niet alleen mannen kijken er naar ook vrouwen kijken er naar. Maar als iemand zo maar kan zeggen je borsten zijn te groot of te klein voor een opname dat vind ik heel ver gaan.
Spijtig genoeg zijn er vrouwen die soms door het leven moeten gaan met een borst of geen of vermink. Deze vrouwen hebben het moeilijk om door het leven te gaan. Alhoewel deze ook heel goede hulp krijgen en steun om alsnog dat stukje van vrouw zijn te tonen.

Afbeeldingsresultaat voor vrouwelijke borsten

Gerelateerde afbeelding

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

AUM MANI PADME HUM

