Becca zamelt geld in zodat ze op ‘spirituele wereldreis’ kan. De reacties zijn er niet naast

© GoFundMe.

“Ik vind dat iedereen alles wat hij nodig heeft binnen handbereik zou moeten hebben, of hij er nu het geld voor heeft of niet.” Becca Gronski uit Wolfeboro in de Amerikaanse staat New Hampshire is een online geldinzamelingsactie gestart zodat ze op ‘spirituele wereldreis’ kan. Doel is om de mensen die ze onderweg ontmoet, te helpen vanuit haar ervaring als zelfverklaarde levenscoach en heler. De reacties laten echter niets aan de verbeelding over: “Ik heb een idee: zoek misschien werk?”, klinkt het onder meer.

9.500 euro is het bedrag dat de Amerikaanse Becca samen hoopt te krijgen op GoFundMe. “Mijn droom is om de wereld rond te reizen en mensen te helpen om het geweldige potentieel te zien dat in elk van ons schuilt en hen aan te moedigen om hun dromen na te jagen”, schrijft ze. “Ik stel daarvoor helemaal voor niets mijn kennis en ervaring ter beschikking. Ik wil vrij kunnen geven wat ik heb, zonder zorgen, aan mensen die minder hebben of vastzitten in het leven. Vandaar mijn oproep.” (lees verder onder de foto)

© Facebook.
© Facebook.
Met het geld – ze schrijft dat ze momenteel zelf weinig fondsen heeft maar op eigen benen probeert te staan – wil ze zichzelf ook onderhouden terwijl ze onder meer een boek schrijft en filmpjes maakt voor haar YouTubekanaal. Haar accounts op GoFundMe en sociale media krijgen echter vooral de wind van voren, want velen zien haar trip gewoon als een lange vakantie.

“Ik heb een idee”, klinkt het onder meer op Twitter, “zoek misschien werk?” En op Facebook: “Als je echt zo veel om mensen geeft, waarom schenk je het geld niet aan een goed doel in plaats van aan je eigen persoonlijke reizen.” Ook op GoFundMe zelf zijn de commentaren hard. Daar wordt haar onder meer aangesmeerd dat ze egoïstisch is en een navelstaarder. Opmerkelijk: je kan daar alleen reageren als je iets schenkt. Haar critici hadden er 5 dollar voor over om hun mening te ventileren.

BRON: http://www.hln.be/hln/nl/2/Reizen/article/detail/3088474/2017/02/23/Becca-zamelt-geld-in-zodat-ze-op-spirituele-wereldreis-kan-De-reacties-zijn-er-niet-naast.dhtml

Dat kan ik aannemen dat het niet goedgekeurd wordt. En dat er zijn die schrijven ga werk zoeken en ga dan een spirituele reis maken. Als men zoiets van plan bent ga je geen geld bij anderen halen maar zoek je naar oplossingen. Doe je dat niet ben je zeker al niet spiritueel bezig. Zo komt het spirituele weer in een slecht daglicht te staan. Net zoals ze schrijft mensen op haar weg te helpen gaat ze daar dan ook geld aan vragen?
Als ik zoiets lees kan ik innerlijk boos om worden.

Afbeeldingsresultaat voor spirituele weg

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

