STRESS OP DE LAATSTE UREN VAN 2016

Afbeeldingsresultaat voor winkel stress

Voor wat zijn de mensen zo in stress deze dagen?

Op een parking kreeg ik een aanvaring met een koppel omdat ze niet begrepen dat ik link reed en alles zogezegd afsloot. Maar zelf stonden ze gewoon verkeerd geparkeerd waardoor ik niet anders kon dan links rijden om de andere te laten passeren.

Na het uitstappen kwam de vrouw brullend naar me toe en vroeg wat ik mankeerde. Ik op een rustige manier niets het zijn de laatste dagen van het jaar en geniet ervan. Pff de vrouw en man erbij werden nog bozer. Spijtig zei ik want jullie doen het jezelf maar aan. Brullend gingen ze verder in de winkel en na roepen dat ik verkeerd was. Ik lachen omdat ze zich zo druk maken.

De laatste dagen zijn voor heel veel mensen een hel en dat werken ze uit op anderen.

Iemand in de winkel die me kende riep nog, al goed dat dit 30jaar vroeger niet gebeurde want dan roepen die mensen niet naar hem. Dan kon men politie bellen om de gemoederen tot rust te brengen. En als de politie dan wist hoe en wat dan hebben de hardroepers een probleem.

Daarom het is toch weer mooi hoe je kan veranderen, en op een heel andere manier door het leven mag gaan.

Geniet lieve lezers van de laatste uren van dit jaar het is allemaal zo veel mooier.

Afbeeldingsresultaat voor WINKEL STRESS

Als je het niet meer kan houden van de stress neem een stress balletje in je handen hahahaha.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

 

AUM MANI PADME HUM

