Man vindt ballon in veld: er hangt een ontroerende brief van kind aan zijn overleden vader aan

 

“Dag papa, ik schrijf je een brief om te zeggen dat ik je mis”, zo begint de brief die Stuart McColl vond in een veld in Schotland. De brief was aan een heliumballon bevestigd en is geschreven door een kind. De boodschap van de zoon aan zijn “vader in de hemel” zal je hart breken.

Stuart McColl vond de brief in een afgelegen veld in het Schotse Dunfermline. In de brief schrijft een kind aan zijn overleden vader over hoe hij nu bij een pleeggezin verblijft, omdat zijn moeder ziek is.

De brief

“Dag papa, ik schrijf je om te zeggen dat ik je mis en om jou het nieuws te vertellen! Waarschijnlijk weet je al dat ik bij een pleeggezin woon omdat mama ziek is en omdat mijn oor geblokkeerd zit door maandag. Morgen vertrekken we. Ik mis school en jou. Ik weet dat je in de hemel bent, maar ben je veilig?

Oh ja, voor ik vertrek: hier is mijn droom en mijn kerstlijst. Mijn droom is een brief van jou onder mijn kussen.”

Op de kerstlijst staat onder andere een voetbal, een truitje van Real Madrid en een Rubiks kubus, cadeautjes die Stuart doodgraag zou kopen voor het kind.

Te triest om te negeren

Stuart McColl vertelt aan de Dunfermline Press dat hij koste wat kost het kind wil vinden. Hij wil de cadeautjes kopen die het kind op zijn kerstlijst heeft gezet. “Dit was gewoon te triest om te negeren”, vertelt Stuart. “Het zou fantastisch zijn om iemand te helpen die het zo moeilijk heeft.”

Met de media-aandacht hoopt Stuart snel de brievenschrijver te vinden. “Er zijn zoveel mensen die willen helpen en velen willen geld doneren om de cadeautjes te kopen. Maar eerst moeten we het kind vinden!”

BRON: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3031849/2016/12/15/Man-vindt-ballon-in-veld-er-hangt-een-ontroerende-brief-van-kind-aan-zijn-overleden-vader-aan.dhtml

Dit pakt ieder gevoelige mens. Het lezen van een briefje dat geschreven is door een kind die eigenlijk alles verloren heeft.
Uit mijn hart hoop ik dat de persoon het kind mag vinden en dat deze het kind blij mag maken.

Hoe voelen jullie bij dit lezen?

Afbeeldingsresultaat voor kinderbrief

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

