Stephanie weigerde seks met haar vriend, nu toont ze hoe zwaar ze daarvoor toegetakeld werd

Stephanie Littlewood. © Facebook.

Het zijn verschrikkelijke beelden hieronder, maar Stephanie Littlewood wil dat u ze gezien heeft. In april werd de Britse vrouw zo hard in elkaar geslagen door haar vriend dat ze bewusteloos raakte. Ze hield er onder meer een gebroken kaak en een joekel van een blauw oog aan over, en dat enkel omdat ze weigerde seks met hem te hebben. De dader werd gisteren veroordeeld tot zestien maanden cel, maar Stephanie vreest dat daar in realiteit slechts acht maanden van zullen overblijven. En vermits Wayne Hoban al een half jaar in voorarrest gezeten heeft, betekent dat dat hij binnen twee maanden al zou vrijkomen. “Terwijl hij alweer vrolijk zal rondwandelen, zal ik nog steeds aan het afzien zijn”, stelt ze.

Stephanie plaatste de foto’s op haar Facebookaccount om andere vrouwen te waarschuwen wat voor “monster” haar ex is. Ze beschrijft daarbij ook nog eens de hel die ze moeten doorstaan heeft. “Wayne heeft me die nacht bijna doodgeslagen”, klinkt het.

“Hij was al slechtgezind en dat werd er niet beter op toen ik weigerde met hem te vrijen. Op dat moment is hij echt boos geworden. Hij trok het deken weg waar ik onder lag te huilen, greep me bij de enkel en gooide me uit bed. Daarna ging hij op me zitten en begon hij me te wurgen, ik kon niet meer bewegen. Hij bleef inbeuken op de linkerkant van mijn gezicht, wel veertig of vijftig keer. Hij brak mijn kaak en klopte er drie tanden uit. Zelfs toen ik bewusteloos raakte, bleef hij me slaan.”

Steph Louise © Facebook.
Littlewood is in Leeds mama van een eenjarige dochter. Ze was zeven maanden samen met Wayne toen bij hem de stoppen doorsloegen. “Toen ik naar het ziekenhuis gebracht werd, vreesde ik dat ik er hersenschade zou aan overhouden.”

De vrouw heeft nog steeds een blauw oog als gevolg van een gebarsten bloedvat en haar gebit moet ook nog hersteld worden, maar de grootste schade situeert zich op mentaal vlak. “Elke dag moet ik leven met de gevolgen van wat hij aangericht heeft. Telkens ik mijn tanden poets, zie ik in de spiegel hoe erg hij me toegetakeld heeft. Door de slagen zijn mijn tanden schuin komen te staan, waardoor het gat vooraan ook niet meer deftig opgevuld kan worden.”

© Facebook.
“In het begin wilde ik niet meer naar buiten. Ik had paniekaanvallen en mijn zelfvertrouwen lag aan diggelen. Gelukkig had ik vrienden die bleven zeggen dat ik me niet mocht verbergen en dat het niet mijn fout was. Gaandeweg begon ik te beseffen dat ze gelijk hadden. Ik hoef me nergens voor te schamen, hij is diegene die zich zou moeten schamen. Ik verstop me niet langer”, besluit Stephanie dapper.

© Facebook.
BRON: http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/2883778/2016/09/22/Stephanie-weigerde-seks-met-haar-vriend-nu-toont-ze-hoe-zwaar-ze-daarvoor-toegetakeld-werd.dhtml
Dit is gewoon erg om mee te moeten maken. Dan spreekt men hier weer van een overduidelijke dominante persoon die zijn vriendin verplicht om iets tegen haar zin te geven. Als nee nee is dan moet dat geaccepteerd worden ook als het gaat over seks. Maar spijtig genoeg zijn er die er geen gehoor aangeven. Maar dan zoiets doen vind ik heel erg. Als je iemand zo toetakelt dan vraag ik me af wat er in de persoon speelde.
Psychisch komt dit meisje dit niet boven, en een angst zal er altijd inzitten als ze ook nog eens nee zou moeten zeggen. Dit meisje heeft een trauma voor heel haar leven. 

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

 

AUM MANI PADME HUM

