OITNB-actrice start kledinglijn voor 'vrouwen in álle maten'

OITNB-actrice start kledinglijn voor ‘vrouwen in álle maten’

‘Orange Is The New Black’-ster Dascha Polanco (33) is het zo zat dat geen designer haar wil kleden vanwege haar ‘grote kledingmaat’, dat ze zelf een kledinglijn begint.

‘We hebben je maat niet’
Dascha zegt dat ze contact heeft gelegd met verschillende bekende modehuizen om haar te kleden voor rodeloperevenementen, maar dat ze keer op keer nul op het rekest krijgt vanwege haar figuur. “We hebben nu je maat niet, zeggen ze dan. Misschien in de toekomst.”

‘Designers die mijn rondingen omarmen’
Dascha heeft haar heil gezocht buiten de wereld van de bekende merken. “Nu laat ik me voornamelijk kleden door jonge talentvolle designers die wél met me willen werken. Mensen die van mijn rondingen houden en die omarmen, net zoals ik dat zelf doe.”

Voor vrouwen in alle maten
Haar eigen modelijn staat nog in de kinderschoenen, maar de actrice heeft grote plannen. “Ik wil beginnen met maten die tussen de Hollywood-standaard en de plussectie liggen. Maar uiteindelijk wil ik kleding ontwerpen die voor vrouwen in alle maten beschikbaar is.”


BRON: http://www.lindanieuws.nl/nieuws/oitnb-actrice-start-modelijn-maten/

Is dat niet erg als je een modezaak binnen stapt en te horen krijgt. Maar mevrouw jouw maat hebben wij niet. Dan ga je als vrouw door de grond en zit je met heel veel emoties, als er nog geen woorden ruzie ontstaat.  Knap is het van deze jonge vrouw dat ze dan een kledinglijn begint voor alle maten. En wees nu eens eerlijk mannen, wat is er mis aan deze vrouw haar maten?


FOTO: google

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

 

 

 

 

