Archive for 3 maart 2016


Straks kun je menstruatie-emoji’s appen

em

Misschien niet het allerleukste gespreksonderwerp, maar wel een belangrijke: menstruatie. Erover praten leidt voor veel meiden helaas nog steeds tot schaamte, spanning en een gebrek aan zelfvertrouwen. Onderzoek wijst uit dat de helft van de meiden tussen de 12 en 14 jaar het lastig vindt om met vrienden en familie te praten over ongesteldheid*. Om daar iets aan te doen start Libresse vandaag een online petitie die ervoor moet zorgen dat zes speciaal ontworpen menstruatie-emoji’s (zogenaamde femoji’s) worden toegevoegd aan het officiële Unicode-toetsenbord. Emoji’s zijn bedoeld om communicatie gemakkelijker én leuker te maken en zijn de snelst groeiende vorm van taal in de geschiedenis van de mensheid.

Speciaal ontworpen femoji’s
Vier op de vijf meisjes tussen de 12 en 14 én moeders van meisjes in die leeftijdscategorie geven aan het handig te vinden als er emoji’s zijn om hun gevoelens beter te kunnen uiten, bijvoorbeeld via What’s App. Momenteel willen meisjes wel emoji’s gebruiken om over hun menstruatie te praten en dat doen ze ook al, maar met het huidige toetsenbord is er veel creativiteit nodig om een punt te maken. De femoji’s zorgen ervoor dat meisjes en vrouwen op een praktische en leuke manier over hun menstruatie kunnen praten. Met één druk op de knop. “Op dit moment zijn er over de hele wereld meer dan 300 miljoen vrouwen ongesteld, waarvan de meerderheid een mobiele telefoon bezit. We willen het voor hen gemakkelijker maken om onderling of met vrienden of ouders over hun menstruatie te praten. Hiermee hopen we een bijdrage te leveren aan het doorbreken van het taboe dat er wereldwijd nog steeds op dit onderwerp rust”, aldus Marian Bron, marketing manager bij Libresse.

Online petitie
De zes speciaal ontworpen icoontjes hebben allemaal te maken met herkenbare situaties die je tijdens je menstruatie tegenkomt. Het zijn pictogrammen van maandverband, over menstruatie en over het vervelende opgeblazen gevoel, krampen, PMS en puistjes. Met als doel deze topics voor meiden gemakkelijker bespreekbaar te maken, wil Libresse de femoji’s indienen bij Unicode, de organisatie die verantwoordelijk is voor het emoji-toetsenbord. In principe mag iedereen dat doen en wordt er aan de hand van een aantal criteria bepaald welke emoji’s de selectie halen. Als Unicode veel aanvragen krijgt voor een bepaalde emoji, is de organisatie eerder geneigd deze goed te keuren. Vandaar dat Libresse vandaag een petitie start op Change.org: www.change.org/femojis-nl. Hier kan iedereen tekenen om het initiatief kracht bij te zetten. De ondertekende petities worden op 21 maart aangeboden bij Unicode om daarmee de icoontjes in te dienen. Daarnaast roept Libresse meiden op om mee te praten op Facebook en Instagram door de hashtag #Femojis te gebruiken.

Over Libresse
De producten van Libresse zijn al ruim 70 jaar geïnspireerd op vrouwen en wat vrouwen bezighoudt. Libresse producten zijn ontworpen om perfect te passen en de meest optimale zekerheid en comfort te bieden. Hoe beter de pasvorm, hoe meer zekerheid een product biedt en hoe beter de vrouw zich voelt. Vrouwen verwachten veel van maandverband en inlegkruisjes, een markt die daarom wordt gekarakteriseerd door de ontwikkeling van steeds weer nieuwe en verbeterde producten. Libresse is een handelsmerk van SCA, een internationaal bedrijf dat producten voor persoonlijke hygiëne, tissues, verpakkingen, papier en producten uit de bosbouw ontwikkelt en produceert.

BRON: http://gezondheid.blog.nl/algemeen/2016/03/03/straks-kun-je-menstruatie-emojis-appen

Als vrouwen het niet durven zeggen kunnen ze het nu appen. Ik zit met de rode vlag, dus laat me. Nu gaat het allemaal toch wel wat te ver vind ik. Een vrouw moet zich toch niet schamen als de menstruatie eraan komt. Het is iets natuurlijks en vind het zelfs respectvol als ze het zeggen. 
Maar goed stel de vraag aan de vrouwen. 

Hoe staan jullie tegen zulke emoji’s?
En zou je ze daadwerkelijk gebruiken?

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

 

AUM MANI PADME HUM

Dipje of depri, hoe merk je het verschil?

© thinkstock.

We kunnen het erover eens zijn dat de lente stilaan mag komen en we die regen meer dan beu zijn. Je humeur keldert tijdens deze periode misschien wel vaker dan anders, maar hoe kan je merken of je een tijdelijk dipje hebt, of dat er meer aan de hand is? Deze 3 vragen van psychologe Linda Blair helpen je op weg om een mogelijke depressie te identificeren.

Linda Blair is klinisch psychologe en auteur van het boek The Key to Calm. Zij stipt drie belangrijke vragen aan die we ons moeten stellen als we ons al een tijdje down voelen. Ze kunnen ons helpen om het verschil te zien tussen een tijdelijk dipje, of een “echte” depressie.

1. Grote veranderingen?

Een eerste belangrijke vraag die je jezelf moet stellen, is of de symptomen wezenlijk verschillen van hoe jij je normaal gezien voelt. Ben je een actief persoon die graag sport, en ben je plots al je interesse in sporten verloren? Heb je een actief sociaal leven, maar mijd je de laatste tijd om af te spreken met vrienden? Er zijn geen specifiek afgelijnde gedragskenmerken die op depressie kunnen wijzen. In plaats daarvan moet je op zoek gaan naar grote veranderingen in de manier waarop je normaal gezien denkt of voelt.

2. Tijdelijk of blijvend?

Een tweede belangrijk punt is om te achterhalen hoe lang de symptomen aanhouden. Het is niet abnormaal dat zelfs het meest sociale dier in de winter liever wat vaker thuiszit dan met vrienden afspreekt. Stel jezelf de vraag hoe lang je veranderd gedrag aanhoudt. Voel jij je bijvoorbeeld de hele tijd droevig en uitgeput, of enkel aan het begin van de week? Veranderingen die constant zijn en die meer dan twee wekencontinu aanhouden, kunnen op een groter probleem wijzen.

3. Rem op je dagelijks leven?

Zijn de veranderingen die je merkt in je gemoedstoestand zo sterk dat ze je dagelijkse activiteiten in de war sturen? Weerhouden ze jou van de dingen te doen waar je normaal gezien vreugde in schept? Gevoelens van droefheid en hopeloosheid, in combinatie met een verlies van interesse in bijna alle soorten activiteiten zijn een teken aan de wand. Zeker als het gaat om dingen die je voorheen wel leuk vond.

Andere symptomen

Andere opvallende fysieke kenmerken zijn een verminderde eetlust en gewichtsverlies, terwijl je niet op dieet bent. Maar ook plots veel bijkomen kan een symptoom zijn. Daarnaast kan je slaappatroon veranderen (zowel te weinig slapen als plots heel veel slapen), kan je rusteloos of net sloom worden, je moeilijk concentreren of geenbeslissingen maken. Het gevoel waardeloos te zijn of je constant schuldig voelen is een ander veelvoorkomend kenmerk van depressie.

Al deze dingen gelden natuurlijk alleen als je dit vaker voelt dan wat jij of anderen als redelijk zouden beschouwen. Maak je je zorgen over deze gevoelens, dan schakel je best zo snel mogelijk een dokter in. In het andere geval: nog even geduld, de lente is niet meer zó ver af. En de woorden van Frank Deboosere klinken alvast hoopgevend.

 

Heb je geen zin meer in de dingen die je voorheen heel graag deed, dan is er mogelijk meer aan de hand.
© thinkstock
BRON: http://www.goedgevoel.be/gg/nl/11/Psychologie/article/detail/2635189/2016/03/03/Dipje-of-depri-hoe-merk-je-het-verschil-.dhtml
Soms is het in het begin soms moeilijk uit te maken of het om een dipje gaat of om een depri. Een dipje duurt nooit lang en heeft meestal te maken met een situatie die gebeurd is en met emoties. Als het langer duurt dan een week en de symptomen zijn blijvend dan is het verstandig om een arts te raadplegen of om zelf het nodige aan je leven te gaan veranderen. 
Allemaal kennen we zo eens een dag of zelfs iets langer dat we een dipje hebben. Maar als je dan weer je helemaal goed voelt dan kan je er weer helemaal tegenaan. 

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

 

AUM MANI PADME HUM

IETS WAT JOU EEN GOED GEVOEL GEEFT EN WAAR JE HELEMAAL VOOR GAAT. LAAT JE EEN GEVOEL VAN GELUK EN SUCCES VOELEN.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

21 rare dingen die je niet wist over je eigen lichaam

Ons lichaam is écht iets heel vreemds. Hier zijn 21 dingen die je waarschijnlijk nog niet wist over je eigen lichaam.

1. Een baby heeft meer botten
Een menselijke baby heeft ongeveer 90  botten meer in zijn lichaam dan een volwassen persoon. Een baby wordt geboren met 300 botten, maar als je volwassen wordt, blijven er nog maar 206 over. Dat komt omdat sommige botten in elkaar groeien, zoals in de schedel. Whuut?2. Zwembad vol speeksel
Een gemiddeld persoon zou in zijn leven bijna 25000 liter speeksel produceren gedurende zijn leven. Dat is genoeg om 2 volledige zwembaden te vullen. Wij willen ons dat toch liever niet voorstellen, zo’n speekselzwembad. Bah!

3. Wimperbeestjes
Ieder van ons heeft kleine beestje (mijten) in zijn wimpers. Oké, waar?! Haal ze eruit!!

4. Zweet stinkt niet
Ons zweet zelf heeft geen enkele geur. Maar waarom stinkt het dan soms zo? Dat is het werk van bacteriën onder je oksels. Zij zorgen voor de ‘zweetgeur’.

5. Harig = slimmer
Volgens verschillende onderzoeken is iemand met overtollige lichaamsbeharing  veel slimmer dan de gemiddelde mens.6. Voor altijd groeien
Wanneer we volwassen zijn, stoppen we met groeien. Dat gebeurt als we ongeveer 21 zijn, maar het hangt natuurlijk van persoon tot persoon af. Er zijn echter 3 dingen die nooit stoppen met groeien: je 2 oren en je neus.

7. Alle kleuren
Er zijn op onze planeet echt miljoenen en miljoenen verschillende kleuren. Het menselijk oog kan het verschil zien tussen ongeveer 10 miljoen kleuren.

8. Je hart vs. De muziek die je luistert
Oke, deze is echt heel shockerend! Volgens een onderzoek verandert je hartritme als je naar muziek luistert. Je hart zou zich aanpassen aan de beat van je muziek. Wow!

9. Bacteriën
Misschien hadden jullie dit liever niet geweten, maar er zitten meer bacteriën in je mond dan dat er mensen op de wereld zijn. *slik*

10. Véél slaap nodig
Er zijn mensen die zeggen dat ze weinig slaap nodig en zo perfect kunnen functioneren, maar laat je niet vangen! Het is bewezen dat mensen die voortdurend minder dan 7 uur slapen per nacht minder lang leven. Je kan ook minder lang zonder slaap dan zonder eten. Ons lichaam kan maximum 11 dagen overleven zonder slaap.11. Stappen
Hou je niet van lopen of fietsen? Ga dan gewoon eens stappen. Bij elke stap die je zet gebruik je ongeveer 200 spieren.

12. Koorts!
De hoogste lichaamtemperatuur die men ooit heeft gemeten bij een mens was 46,5°C. Vanaf 38 graden heb je al koorts. Die persoon was echt heel erg ziek…

13. Maagzuur
Als het zuur in je maag terecht zou komen op je huid, zou er een heel gat in branden. Gelukkig kan dat niet zomaar gebeuren, he! Fioew!

14. Een hele lange weg van bloedvaten
Het menselijk lichaam zit vol met bloedvaten. De totale lengte van dat bloedvaatstelsel bedraagt ongeveer 100.000 kilometer moest je het helemaal op de grond leggen.

15. Blondines hebben meer haar
Blonde meisjes hebben meer haar dan meisjes met donkere haren. Een gemiddeld persoon heeft ongeveer 100.000 haren. Iemand met rood haar heeft er 86.000, een zwartharige 100.000, en een blondine maar liefst 146.000.

16. Draaiende oren
Bijna alle zoogdieren op onze planeet kunnen hun oren draaien. Wij zijn slechts één van de weinige die dat niet kunnen. Het zou ook wel een beetje een raar zicht zijn, hé? Zo’n draaiende oren?17. Onze neus is superslim
Het is een feit dat honden echt een supergoede neus hebben. Maar wist je dat onze neus ook echt superslim is? Oké, hij is niet zo goed als bij een hond, maar een mens kan toch gemiddeld tot 50.000 geuren onthouden. Meisjes kunnen ook beter ruiken dan jongens.

18. Gewicht van je hoofd
Niet moeilijk dat een baby nog niet meteen kan rechtzitten na zijn geboorte! Zijn hoofd weegt ongeveer een vierde van zijn totale lichaamsgewicht. Bij een volwassen persoon weegt het hoofd maar een achtste van het hele gewicht.

19. Vingerafdruk en tongafdruk
Alle mensen op deze planeet hebben een unieke vingerafdruk, maar ook een unieke tongafdruk. Apen en koala’s zijn naast de mens de enige dieren die ook een unieke vingerafdruk hebben.

20. Lichaamsgeur
Elke persoon heeft een eigen lichaamsgeur die uniek is. Maar wist je dat bij tweelingen die lichaamsgeur hetzelfde is?

21. Ik krimp!
We zijn ’s morgens ongeveer 1 cm groter dan ’s avonds. Dat komt omdat het kraakbeen in onze knieën gedurende de dag krimpt.

BRON: http://www.hln.be/hln/nl/33202/Joepie/article/detail/2631590/2016/02/29/21-rare-dingen-die-je-niet-wist-over-je-eigen-lichaam.dhtml

Ons lichaam zit raar in elkaar en juist zijn het die kleine rare weetjes die het toch leuk maken ons lichaam te leren kennen.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Vijf oefeningen om uw nekspieren te versterken

Vijf oefeningen om uw nekspieren te versterken

Hebt u gevoelige nekwervels? Veroorzaken uw nek of uw schouders soms ongemakken of zelfs pijn? Dan is het misschien tijd om de spieren van uw nekstreek te versterken. Hieronder vindt u 5 oefeningen specifiek voor de nekspieren. Doe ze verschillende keren per week.

Zwakke nek versterken

Hebt u af en toe last van uw nek? Bepaalde houdingen, bewegingen en activiteiten zoals op de pc werken kunnen leiden tot stijfheid, hinder, en soms zelfs pijn in de nek en de schouders. Met een aantal simpele oefeningen die de spieren rond uw nekwervels versterken, kunt u komaf maken met deze ongemakken.
Let wel, de hier voorgestelde oefeningen zijn alleen bedoeld om de spanningen in de hoge rug te verminderen. Voor stijfheid in de nek en andere artroseproblemen die schade kunnen veroorzaken aan de nekwervels moet u naar een arts of een kinesitherapeut.

Neem rustig de tijd om de oefeningen te doen. Mijd vooral snelle bewegingen en bruusk drukken. Vergroot de kracht van de druk lichtjes en heel geleidelijk aan zodat u meer weerstand moet bieden. U kunt ook het aantal drukmomenten opvoeren van 20 naar 50.
Doe de oefeningen verschillende keren per week, ideaal is 3 tot 4 keer. Dan pas zijn ze doeltreffend.

Nekspieroefening nr. 1

Haak uw vingers in elkaar en zet ze achter uw hoofd, spreid uw ellebogen zo ver mogelijk open en trek uw kin in. Duw nu met uw handen uw hoofd naar voren en duw tegelijk uw hoofd naar achteren om weerwerk te bieden. Werk met korte drukmomenten zonder een dynamische beweging van te maken. Herhaal deze drukmomenten 15 tot 20 keer.

Nekspieroefening nr. 2

Plaats een van uw handpalmen op uw voorhoofd alsof u het zou steunen. Duw uw hoofd naar beneden alsof u het wil buigen. Werk ook hier met korte drukmomenten zonder er een echte vloeiende beweging van te maken. Herhaal deze drukmomenten 15 tot 20 keer.
U kunt uw handen ook kruisen en op uw voorhoofd plaatsen, hou uw handpalmen dan wel naar buiten.

Nekspieroefening nr. 3

Leg op elke slaap één handpalm en spreid de ellebogen zo ver mogelijk open.
Duw nu afwisselend met de ene en de andere hand tegen uw hoofd en probeer toch uw hoofd recht te houden. De bedoeling is dus dat u tegendruk uitoefent.

Nekspieroefening nr. 4

Dit is een variante op de voorgaande oefening. Buig uw hoofd naar één kant en leg uw handpalm op de slaap van de tegenovergestelde kant om druk uit te oefenen.

Nekspieroefening nr. 5

Strek beide armen boven uw hoofd, kruis uw handen en trek er fel aan om ze te scheiden. Breng uw armen naar beneden en zet de trekbeweging intussen voort.

Zorg dragen voor uw nek dient dagelijks te gebeuren

Daarnaast moet u natuurlijk ook op uw houding letten. Neem een goede houding aan bij alles wat u doet: werken of vrijetijdsactiviteiten op de pc (hoogte van het scherm, plaats ten aanzien van het toetsenbord…), als u aan uw bureau zit (rechte rug), als u telefoneert (klem de telefoon nooit tussen uw oor en schouder), achter het stuur (regeling stand van de zetel en de achteruitkijkspiegels)… en ook als u slaapt (nek in het verlengde van de wervelkolom) of televisie kijkt (ogen ter hoogte van het scherm).

BRON: http://www.e-gezondheid.be/vijf-oefeningen-om-uw-nekspieren-te-versterken/actueel/807

Je houding aan je bureau kan nekklachten veroorzaken. Het is dan belangrijk om oefeningen te doen zodat je geen nekpijn krijgt maar ook geen hoofdpijn. De meeste hoofdpijn komt vaak door een verkeerde houding en is het van belang om af en toe je nek eens rond te draaien, naar voor en achter te bewegen. De houding geld niet alleen aan het bureau maar in het algemeen je dagelijkse bezigheden tv kijken.

 

 

 

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

 

Masturberen tijdens de bevalling verlicht de pijn, volgens deze moeder

Dat een bevalling geen pretje is, is al gemeen geweten. Zodra je het kleintje in je armen houdt, verdwijnt die pijn echter als sneeuw voor de zon. Maar volgens deze Australische mama is er nog een andere effectieve pijnstiller: masturberen.

De 30-jarige Angela Gallo vond een natuurlijke middeltje tegen de pijn: zelfbevrediging. Gallo beschreef in een blogpost hoe ze tijdens haar bevalling masturbeerde om zo de pijn te verzachten.

“Een orgasme en een vrijpartij zijn bijna dezelfde ervaring”
“Wees niet zo geschokt,” schrijft ze. “Bevallen en seks werken bijna exact hetzelfde. De hormonen, het gevoel, de anatomie, de hersenactiviteit, … alles is met elkaar verbonden. Onze vagina zwelt op, de bloedtoevoer wordt verhoogd, we kreunen, bewegen met onze heupen, onze ademhaling versnelt en we beginnen te zweten – het is een heilig en intiem moment. Een orgasme en een vrijpartij zijn bijna dezelfde ervaring”.

“Was het seksueel? Nee. Plezierig? Ja.”
“Ik vond masturberen helemaal niet raar. De erotische massage werkte wonderwel, het verlegde mijn focus naar mijn vagina, naar de energie die in mijn binnenste borrelde. Het zorgde ervoor dat ik me verbonden voelde, maar ook alsof ik de touwtjes in handen had over wat ik voelde. De weeën waren draaglijker, en de rust tussenin voelde veel beter. Was het orgastisch op een seksuele manier? Nee. Plezierig? Ja. Het was een manier om instinctief de pijn te bestrijden.”

Volgens Angela zouden vrouwen over de hele wereld haar voorbeeld moeten volgen. En wel om deze drie redenen:

1. Wat de baby erin krijgt, krijgt de baby er ook uit
De combinatie van de hormonen (oxcytocine, endorfine en adrenaline) die worden opgewekt door stimulatie van de vagina, clitoris en tepels zorgt er ook voor dat de bevalling vlotter verloopt. Gaat de bevalling moeizaam? Probeer dan jezelf een erotische massage te geven om het proces te versnellen.

2. Het verzacht de pijn
Ooit al eens een hoofdpijn gehad die plots over was na zelfbevrediging of een vrijpartij? Het wérkt. Waarom zou het dan niet werken bij de pijn van een bevalling?

3. Het voelt goed
Het zal wonderen doen voor je humeur en hoe ontspannen je je voelt. Tijdens de bevalling ben je angstig, gestresseerd, … Al die gevoelens worden volgens Gallo onderdrukt door stimulatie van de clitoris.

https://www.instagram.com/angelawombwarrior/

BRON: http://www.goedgevoel.be/gg/nl/575/Gezin/article/detail/2634249/2016/03/02/Masturberen-tijdens-de-bevalling-verlicht-de-pijn-volgens-deze-moeder.dhtml

Hier wil ik toch even de aandacht aan geven. Bevallen is niet altijd een leuk moment voor de vrouw, pijn en lijden staan hier op nummer 1 voor je iets mooi in je armen mag nemen. Nu ooit heb ik het ook al gehoord op een cursus. Dat het zou helpen dat je de vrouw zacht stimuleert. Zoals aan een tantrische massage. Men geef op zo een moment dat er weeën komen of de pijn ondragelijk kan worden een stimulans in heel het lichaam. Natuurlijk moet je er als vrouw op zo een moment ook wel voor openstaan. Net zoals vrouwen niet gewoon meer bevallen in bed zoals vroeger, maar op een stoel in bad of op handen en knieën en zelfs zijdelingse ligging. Allemaal toch punten die toch een betere bevalling moeten leiden met het zicht op de vrouw.
Een bevalling is pas leuk dat je de baby in je armen mag liggen en op je lichaam voelbaar is. Dat is genieten en doet dan ook gelijk de pijn vergeten die je gekend hebt.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Multidimensional_Art

L'illusione, la realtà oltre lo specchio.

deniseblogt

Blogs over van alles en nog wat

Leven met Endo

Laten we samen endometriose overwinnen

Pensieri Parole e Poesie

Sono una donna libera. Nel mio blog farete un viaggio lungo e profondo nei pensieri della mente del cuore e dell anima.

zinderen

op weg naar authentiek leven

Nadia wandelt

Wandelblog

Tiernnadrui

Dans in de regen

Myrela

Art, health, civilizations, photography, nature, books, recipes, etc.

Levenslange blog

levenslessen

Tistje

ervaringsblog autisme sinds 2008

Yab Yum

Yab Yum

Vreemde avonturen in een klein dorpje

Met Nonkel Juul, Bieke en tal van anderen

MyView_Point

Right <> correct of the center

Bio-Blogger

Bio-Blogger is an excellent source for collaborations and to explore your businesses & talents.

Regenboogbui

~ Leren, creëren, inspireren ~

saania2806.wordpress.com/

Philosophy is all about being curious, asking basic questions. And it can be fun!

newtoneapblog

A Discarded Plant

Inhale Peace; Exhale Love. Joy will Follow! - RUELHA

As long as there's breath, there will always be HOPE because nothing is pre-written and nothing cannot be re-written!

Looking for cbd supplements?🌿

HEMP up your life! The power of nature🌿

YOUNGREBEL

Blog about life, positivity, selfcare, food and beauty.

Chateau Cherie

Exposing Bullies and Liberating Targets to Make The World a Safer Place for All

bewustZijnenzo

Magazine: Inspiratie voor een gezond gelukkig en bewust leven

Beaunino loopt de Camino

‘Gewoon doorlopen!’

Blog with Shreya

A walk through the blues of life!

Soni's thoughts

No Fear, Express dear

%d bloggers liken dit: