Je dromen manifesteren en de wet van de aantrekkingskracht!

manifesteren
We hebben allemaal de kracht in ons om te manifesteren wat we willen in ons leven, maar we hebben vijftig- tot zeventigduizend onbewuste gedachten op een dag. Waarvan 80% negatieve gedachten zijn en we dus niet bepaald wonderen manifesteren.
Om met de wet van de aantrekkingskracht te beginnen werken is het belangrijk eerst je denkpatroon te veranderen naar een positieve manier van denken. Veel mensen geven op, omdat men ervan uit gaat dat direct al hun dromen en wensen zullen uitkomen, maar zo werkt het niet helemaal.
Het is belangrijk om eerst oude patronen los te laten die in ons onderbewustzijn zijn vastgegroeid en deze te gaan vervangen door positieve patronen. Met andere woorden gaan we ons brein opnieuw instellen.
Het lijkt erg gecompliceerd, maar dat is het niet. Door dat we elke dag onze focus gaan leggen op het denken en doen van positieve dingen, gaat ons trillingsniveau naar boven. Op die manier zullen we kunnen gaan manifesteren vanuit een plek van rust en inspiratie, waardoor we sneller gaan manifesteren. Als je positieve gedachten in je hoofd houdt, zal je ook sneller mooie ervaringen en resultaten bekomen.

Er zijn negen gewoonten die men in het dagelijks leven kan implementeren om de wet van de aantrekkingskracht en manifestatie te activeren.

1. Let op waar je je aandacht op richt.

Geef je genoeg aandacht aan de dingen die goed gaan? Of ben je te wel bezig met dingen die slecht gaan? Ook al focus je jezelf op het positieve, er zullen altijd obstakels verschijnen. Maar door je op het positieve te blijven richten gaat je trilling naar boven en worden problemen veel makkelijker en soms als vanzelf opgelost. Je wordt zo ook een probleem oplosser en komt makkelijker voorbij de obstakels.

2. Hou een zorgen lijst bij.

Het brein is heel gevoelig voor het aantrekken van negatieve ervaringen. Het is normaal dat we ons zoveel zorgen maken, dat is de tendens van ons brein. Hou een zorgen lijst bij gedurende twee weken en op het moment dat je je zorgen maakt, schrijf je deze op. Dit helpt niet alleen de zware energie van het zorgen maken los te laten, maar ook op het einde van deze twee weken zal je zien dat niet een van de dingen waar je je zorgen over maakte, is uitgekomen. Zo heeft je brein bewijs dat zorgen maken, verspilling van energie is.

3. Oefen een diafragmatische ademhaling.

Dit is een buikademhaling. Het is belangrijk om vanuit de buik te ademen en niet vanuit de borst. Dit activeert het para-sympathisch zenuwstelsel wat helpt om zich ontspannen te voelen en tevreden.

4. Breng stilte in je hoofd door meditatie.

Meditatie legt je gedachten niet echt stil maar zorgt dat je je aandacht weghaalt van stressvolle, negatieve patronen die we met de tijd hebben gecreëerd.

5. Beweeg je lichaam op een manier dat goed voelt.

Negatieve gevoelens worden ook tot in de cellen in ons lichaam opgeslagen. Beweging is een goede manier om stress en negatieve energie los te laten. Je hoeft geen zware inspanning te doen. Zo kan yoga, dansen of wandelen helpen.

6. Houdt een dankbaarheidslijstje bij.

Dankbaarheid is een van de simpelste manieren om je vibratie te verhogen. Als we onze zegeningen gaan tellen en ons geluk gaan erkennen, brengt dit ons automatisch in een vibratie van zich-goed-voelen.

7. Schrijf je doelen op en verbindt je met je waarom.

Dit zal je niet alleen meer duidelijkheid geven, maar je ook tot actie laten overgaan om stappen te ondernemen die je helpen je doelen te bereiken. Je verbinden met jouw waarom, wil zeggen dat je je gaat voorstellen hoe je jezelf zou voelen als je dromen zouden uitkomen. Als we dit gaan doen, zullen we dit ook als een magneet aantrekken. We zullen mensen, omstandigheden, enz. aantrekken die ons zullen helpen om onze doelen te bereiken.

8. Visualiseer hoe de dingen er voor jou zouden uitzien als je dromen zouden uitkomen.

Dat is wat net werd beschreven bij jezelf verbinden met je waarom. Lees elke dag bij het opstaan en het slapengaan de doelen die je hebt opgeschreven. Neem dan vijf minuten de tijd om jezelf te verbinden met de gevoelens die je zou ervaren bij het bereiken van jouw doelen. Zo komt het in je onderbewustzijn terecht.

9. Voel je alsof je al hebt wat je wilt.

Wees als een kind, en denk niet aan dingen die onmogelijk zijn. Het voelen doet twijfel en negatieve energie verdwijnen. Het maakt je opgewonden en brengt positieve gevoelens die ons helpen om actie te ondernemen. Dus ga een testrit doen met je favoriete wagen, voel hoe het zou zijn als je je ware liefde zou ontmoeten, want voelen is geloven.
Het klinkt allemaal misschien een beetje te mooi om waar te zijn. Toch zorgt het ervoor dat je jezelf beter voelt, je gemoed gaat erop vooruit en je zal meer manifesteren.
BRON: https://hogerbesef.nl/dromen-manifesteren-wet-aantrekkingskracht/
We zullen het misschien niet geloven maar het is wel zo. Als je ergens aan begint te denken en je wilt dat echt dan zal het op een moment ook op je pad komen. Het is de wet van aantrekkingskracht. Men heeft een droom die kan waargemaakt worden, want je hebt er ook die echt niet waargemaakt kunnen worden. Je moet juist er voor 100% achter staan en dan ook het nodige doen. Dan ga je merken dat het moment voor je uitgekozen wordt om dat stukje tot je te krijgen. Sommige maken zelfs een collage en hangen dit dan ook ergens waar ze het altijd zien en even kunnen voorstaan. En wanneer iets gekomen is gaan ze die doorkruisen op de collage. 
Dus soms kan het wel eens leuk zijn om hier iets mee te doen. Men kan het spiritueel zijn maar ook psychologisch. Omdat we energie uitzenden via gedachten en zo ook dit tot ons kunnen laten komen. Bepaalde psychologen werken zelfs op deze manier om negatieve gedachten om te zetten in positieve. 

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM