Voor een goede vriend van me die zijn mama heen heeft moeten laten gaan wil ik dit gedicht aan hem geven als steun en kracht voor de komende tijd.

MOEDER, MAMA

EENS ZORGDE JE VOOR ME

TOT OP EEN MOMENT

DAT IK VOOR JOU MOCHT ZORGEN

NET ALS EEN ROOS

DIE EEN KAMER MOOI MAAKT

HEB IK HET NODIGE GEDAAN

TOT JE RUST WOU

NET ALS DE ROOS

DIE ZIJN BLAADJES OOK OP EEN MOMENT LAAT VALLEN OP DE GROND

HEB JE IN ALLE RUST NIET MEER DE KRACHT GEHAD OM TE ADEMEN

JE WILDE RUST

EN DAT GAF JE AAN JEZELF

TOCH BLIJF IK JE TROUW

IN MIJN HART MAMA

EN WEET IK

DAT JE EEN MOOI WARM LEVEN VERDER ZAL ZETTEN 

EN JIJ MAMA IN MIJN GEVOEL VERDER BLIJFT LEVEN.

STERKTE VRIEND EN IK EN CHRISJE IS BIJ JOU EN JULLIE.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

 

AUM MANI PADME HUM