Archive for 17 december 2013


NAASTE MENSEN

WEES JE NAASTE MENSEN DANKBAAR OM DE LESSEN DIE JE VAN HEN LEREN MAG.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

10 slimme tips voor meer (kwali) tijd

© thinkstock.

 

Met deze 10 slimme tips van professional organizer en personal coach en auteur van ‘Het slimme organizing boek’ Sara Van Wesenbeeck win je elke dag heel wat (kostbare) tijd:

Tip 1: Ga aan de slag met goede gewoontes
Introduceer enkele goede gewoontes in je leven en werk, die maken meteen het verschil. Integreer goede gewoontes onder meer op de drukke momenten van de dag. Bereid je ochtend ’s avonds al voor: leg je kleren klaar, dek de ontbijttafel … Je wint tijd en rust in de ochtend, en dat levert ook tijdens de rest van de dag grote tijdwinst op.

Tip 2: Plan wat meer
Als je jezelf, je gezin, je werk en dus ook je tijd slim wil managen, is plannen belangrijk. Gebruik je agenda niet alleen op het werk, maar ook thuis, want ook daar is heel wat te doen en dus te plannen. Zo ben jij meester over je tijd.

Tip 3: Stop met multitasking
Pak je honderd dingen tegelijk aan, maar gaat niets echt goed omdat je je aandacht voortdurend over verschillende taken aan het verdelen bent? Of loop je te zigzaggen, waarbij je overal nieuwe dingen opstart voor het vorige klaar is? Doe voortaan één ding per keer, werk dat volledig af en pak dan pas iets nieuws aan.

Tip 4: Geef al je spullen een vaste plaats
Loop je ook de hele dag te zoeken naar je spullen? Of is ‘spullen verplaatsen’ een fulltime job geworden? Geef alles voortaan een vaste plaats, en leg alles na gebruik altijd meteen terug op die plaats. Zo hoef je nooit meer te zoeken naar je spullen en win je zeeën van tijd.

Tip 5: Breng orde in je digitale leven
E-mail(en) is veruit één van onze grootste tijdvreters. Een snelcursus: zorg voor een overzichtelijke mappenstructuur, lees elke mail maar één keer en beslis meteen wat je ermee gaat doen, zet het ping-geluid van de inkomende mail af zodat je je aandacht bij je taak kan houden en je ze sneller kan afwerken. Win veel tijd door je mails gegroepeerd, twee à drie keer per dag te behandelen, in plaats van telkens als ze in je mailbox vallen. Lees je mails alleen op het werk en niet thuis. Zet je gsm of smartphone af en toe eenvoudigweg uit.

Tip 6: Maak keuzes en stel prioriteiten
Schrappen, minderen, prioriteiten stellen … veel mensen hebben het er moeilijk mee omdat er zo veel ‘moet’. Vraag je af of de wereld zal vergaan als jij de schaar zet in het aantal taken, als je de frequentie en de lengte aanpast? Door genoegen te nemen met minder, ben je heus geen minder goede moeder of vader of baas of collega, maar je krijgt er wel (innerlijke) rust en meer tijd voor in de plaats. Aan jou de keuze.

Tip 7: Zeg eens wat vaker ‘nee’
Je bent niet verplicht om op elke vraag ‘ja’ te antwoorden. Door ‘nee’ te zeggen, baken je je taken en werk af en zorg je ervoor dat niet alles systematisch in jouw mand terechtkomt. Met slechts dat ene woord win je meer tijd dan je ook maar kan vermoeden.

Tip 8: Delegeer
Gooi het roer om en maak een nieuwe afspraak met jezelf: delegeer! Geef taken uit handen: aan je huisgenoten – jong en oud -, huur schoonmaakhulp of een tuinman in, werk samen met een strijkatelier, vraag hulp … Anderen zullen het misschien anders en minder snel doen, maar de taken zijn wel afgewerkt en de gewonnen tijd kan jij aan iets leuks besteden.

Tip 9: Verlies (schijnbaar) tijd om tijd te winnen
Vergeet niet te pauzeren! Ja, ook daar kan je heel wat tijd mee winnen. Plan altijd (korte) pauzes in, zelfs op de drukste dagen. Neem letterlijk even afstand van je taken, strek de benen. Met opgeladen batterijen werk je daarna veel efficiënter verder. Door schijnbaar tijd te verliezen, creëer je heel wat tijd!

Tip 10: Relativeer
Relativeer, behoud je gevoel voor humor, bewaar de glimlach. Als er ondanks al je voorbereidingen en acties toch nog wat ‘misgaat’, laat dan de moed niet zakken, lach, maak een grapje en denk aan al die keren dat het wel goed ging. Voor elk probleem is er immers een oplossing.

Meer lezen?
Meer slimme tips voor persoonlijke efficiëntie en goed tijdbeheer vind je in: ‘Het slimme organizing boek’ (voor een leven met minder stress en wanorde)’ van Sara Van Wesenbeeck (Lannoo, € 17,99) en op haar website www.plusorganizing.be.

BRON: http://www.goedgevoel.be/gg/nl/11/Psychologie/article/detail/1759147/2013/12/16/10-slimme-tips-voor-meer-kwali-tijd.dhtml

Deze punten hebben ook allemaal betrekking tot jezelf, met jezelf bezig zijn met je innerlijke te ordenen. En het puntje 7 en 10 dat is echt voor heel wat mensen belangrijk. Want nee zeggen is opkomen voor jezelf en relativeren is belangrijk om toch inzichten te krijgen.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Nederlanders hebben hun handjes te los zitten: 1 op de 3 moorden is in huiselijke kring

huiselijk-geweld

De politie heeft sinds de invoering van de Wet Tijdelijk Huisverbod in 2009 al meer dan 14.000 keer iemand de toegang tot zijn huis moeten ontzeggen.

95.000 meldingen van huiselijk geweld kreeg de politie in 2012 binnen.

In 44,8% van de gevallen was het gericht op de partner en bij een kwart was er alcohol in het spel.

Eenderde van alle moord- en doodslagen vindt plaats binnen de huiselijke kring……….

Dat blijkt uit de rapportage ‘Kijk…dan zie je het!’

Door een betere registratie, mede door samenwerking met andere instanties, zegt de politie nu beter zicht te hebben op de omvang van het probleem. Al worden lang nog niet alle gevallen gemeld.

Uit onderzoek bleek eerder dit jaar dat 9% van de Nederlandse bevolking de afgelopen 5 jaar slachtoffer is geweest van huiselijk geweld.

1 op de 3 getuigen in 2012 was jonger dan 18 jaar en 15% van de directe slachtoffers was jonger dan 18 jaar.

Steeds meer jongeren gebruiken zelf ook geweld tegen hun ouders. Daar bleek in 10% van alle gevallen sprake van.

Verder blijkt dat ouderen vaker het slachtoffer zijn van geweld en financiële uitbuiting. In 2008 lag dit percentage nog op 1,7%. In 2012 was dat opgelopen tot 2,1% van de gevallen. Het gaat hierbij om mensen boven de 66 jaar.

Veel meldingen van huiselijk geweld zijn het gevolg van de economische crisis. Toegenomen stress in huishoudens werkt als katalysator, concludeert de Nationale Politie.

BRON: http://relatie.blog.nl/scheiden-lijden/2013/12/17/nederlanders-hebben-hun-handjes-te-los-zitten-1-op-de-3-moorden-huiselijke-kring

Denk dat dit niet alleen in Nederland is. Dat het spijtig genoeg ook in andere landen voorkomt. En het erge is gewoon die hoge cijfers die hier toch te lezen zijn.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Pijnlijke voeten in hoge hakken? Probeer dit eens

© thinkstock.

Met het eindejaar in zicht heb je ongetwijfeld weer heel wat feestjes op de planning staan. Aangezien hoge hakken een outfit op één, twee, drie een upgrade geven, is het altijd mooi meegenomen om de pijnlijke voeten zo lang mogelijk uit te stellen. Voetyoga zou wel eens het antwoord kunnen zijn.

© thinkstock.
© Yamuna .

Je kent het wel, zo een geweldig paar stiletto’s die je absoluut moest hebben, maar waarin je voeten al op minder dan een half uur gemarteld worden. Volgens yoga-experte Yamuna Zake heb je dat die pijn voor een groot deel zelf in de hand.

“Ik krijg het soms hard te verduren omdat ik de slechte reputatie van hoge hakken niet ondersteun, maar je voeten zouden alles moeten kunnen doen wat jij ervan verlangt, net als eender welk ander lichaamsdeel. Je gaat toch ook naar de fitness om bepaalde zones te trainen, waarom zou je je voeten negeren? Ze zouden het sterkste, meest flexibele deel van je lichaam moeten zijn, aangezien ze de rest van je structuur moeten ondersteunen”, getuigt Yamuna Zake.

Voetyoga
De yogasessie voor hakvriendelijke voeten begint met bewustwordingsoefeningen rond de beweeglijkheid van je tenen en het verschuiven van je gewicht tussen de bal van je voet en de hiel. Na de opwarming, ga je aan de slag met twee halve bollen (zie foto en video). Hiermee werk je een betere lichaamshouding en een sterker evenwichtsgevoel in de hand. Bovendien train je je tenen om de typische voetpositie in hakken langer te verdragen.

BRON: http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/article/detail/1759547/2013/12/17/Pijnlijke-voeten-in-hoge-hakken-Probeer-dit-eens.dhtml

Je kan zoveel doen om geen pijnlijke voeten te hebben als je hoge hakken gedragen hebt. Maar een makkelijke is om jezelf er geen pijn mee te doen door ze te dragen. En wil je ze dan wel dragen, draag ze niet langer dan nodig en wissel af met andere schoenen. En als je ’s avonds thuis komt masseer je voeten grondig, geef ze aandacht. Het product dat hier voorgesteld wordt kan je perfect ook doen met een tennisbal. Dat even doeltreffend zal werken. Alleen en nogmaals er is een remedie je hakken kopen waar jij je goed kan op bewegen.
En een goede voetmassage is gewoon heel gezond zelfs voor heel het lichaam.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Stichting tegen Kanker maakt 13,5 miljoen euro vrij voor onderzoek

In 2014 stelt de Stichting tegen Kanker 13,5 miljoen euro ter beschikking van het Belgische onderzoek naar kanker. Dat maakte de Stichting vandaag bekend. Wetenschappers kunnen de financiële steun aanvragen voor hun oncologische projecten, die dan door een onafhankelijke jury en drie internationale deskundigen worden beoordeeld.

Twaalf miljoen van het budget wordt beschikbaar gesteld voor projecten rond fundamenteel, translationeel en klinisch onderzoek, de overige 1,5 miljoen zal naar onderzoek naar asbestgerelateerde kankers gaan.Het geld is een aanvulling op de 50 miljoen euro die de Belgische overheid jaarlijks investeert in kankeronderzoek. De projecten die een deel van de 13,5 miljoen van de Stichting tegen Kanker krijgen, worden in de herfst van 2014 geselecteerd door een raad, voorgezeten door een buitenlandse expert.

Wetenschappers die kans willen maken op de financiële ondersteuning, kunnen nog tot en met 28 februari 2014 hun dossier online indienen op de website van de Stichting tegen Kanker.

BRON: http://www.hln.be/hln/nl/33/Fit-Gezond/article/detail/1759504/2013/12/17/Stichting-tegen-Kanker-maakt-13-5-miljoen-euro-vrij-voor-onderzoek.dhtml

Dat is prachtig dat er onderzoeken komt om toch deze ziekte in ban te houden. Het is nu de ziekte van het leven en hoe meer onderzoek er wordt gedaan hoe beter om ervan te herstellen of zelfs te kijken hoe iemand eigenlijk kanker krijgt.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

De 10 sterkste vrouwen van 2013

© Thinkstock. Malala Yousafzai, Maggie De Block, Nadezhda Tolokonnikova

De strijd voor meer gelijkheid tussen mannen en vrouwen moet anno 2013 nog altijd gevoerd worden. Want seksisme tegen vrouwen bestaat nog steeds en nog steeds krijgen dames minder loon om het zelfde werk uit te voeren. Daarom brengen wij een ode aan de dames die zich het afgelopen jaar hebben ingezet voor het vrouwelijke geslacht.

  • De Franse minister van justitie Christiane Taubira.
    De Franse minister van justitie Christiane Taubira. © epa
  • De Amerikaanse actrice Jennifer Lawrence.
    De Amerikaanse actrice Jennifer Lawrence. © epa
  • Een Femen-activiste in Parijs.
    Een Femen-activiste in Parijs. © afp
  • De Indiase actrice Mallika Sherawat.
    De Indiase actrice Mallika Sherawat. © getty

1. De 16-jarige Pakistaanse Malala Yousafzai omdat ze blijft vechten voor de mensenrechten zelfs nadat ze werd aangevallen door de taliban.

2. Lid van de Russische punkgroep Pussy Riot Nadezhda Tolokonnikova omdat ze in hongerstaking ging om de toestanden in de vrouwengevangenis waar ze verbleef aan te kaarten.

3. Actrice Jennifer Lawrence omdat ze ingaat tegen het schoonheidsideaal dat door de media opgelegd wordt. “De media leggen de nadruk op de foute zaken door mensen lelijk en dik te noemen. Ze zeggen dan dat de echte wereld zo in elkaar zit, maar zou de echte wereld niet moeten zijn.”

4. Maggie De Block, omdat ze het tot de populairste Vlaamse politieker heeft geschopt door haar consequent beleid. En omdat ze steeds zo rustig reageert op de (vele) opmerkingen over haar gewicht.

5. De Franse minister van justitie Christiane Taubira die de kracht achter de legalisering van het homohuwelijk in Frankrijk was.

6. De Indiase actrice Mallika Sherawat, die weigerde de ernstige problemen van Indiase vrouwen weigert te verdoezelen ondanks de groeiende druk in heel India.

7. De vrouwen van Femen, die wereldwijd protest voeren voor de rechten van vrouwen.

8. Zangeres Beyoncé omdat ze net een feministisch album heeft uitgebracht.

9. De Amerikaanse Charlotte Laws die de strijd tegen wraakporno startte nadat haar dochter hier het slachtoffer van werd. Haar gsm werd gehackt en zo werden haar naaktfoto’s gestolen. Een ex-vriendje zette ze op een topless website. Laws stapte naar het gerecht en ijverde voor een wet tegen wraakporno, in oktober haalde ze haar slag thuis. Vanaf nu is er een wettelijk verbod op wraakporno in Californië.

10. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton, omdat ze in april tijdens een speech gezworen heeft om te blijven vechten voor de rechten van de vrouw.


  • Zangeres Beyoncé. © ap

  • De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Hillary Clinton. © afp

BRON: http://www.nina.be/nina/nl/10063/Body-mind/article/detail/1759204/2013/12/16/De-10-sterkste-vrouwen-van-2013.dhtml

Het moeten niet alleen de sterke mannen zijn die in de kijker gezet worden. Ook heb je vrouwen die voor bepaalde rechten vechten. En soms zelf zwaar in de problemen mee komen. Daarom toch dat ze ook deze eens in de kijker zetten.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

‘Twee derde Nederlanders heeft last van slapeloosheid’

Twee op de drie Nederlanders heeft last van slapeloosheid. Het hebben van geldzorgen is de meest genoemde oorzaak.

Foto:  Thinkstock

Dit blijkt uit onderzoek van een producent van geneesmiddelen, waarvoor duizend Nederlanders zijn ondervraagd.

Van de respondenten die aangeven moeite te hebben met doorslapen wordt 38 procent gemiddeld maar liefst drie keer per nacht wakker.

De reden waarom de ondervraagden wakker liggen varieert. Ruim een kwart van hen ligt wakker door geldzorgen. Stress over het grote aantal opknapklusjes op de ‘to do list’ en de gezondheid van familieleden staan respectievelijk op de tweede en derde plaats.

Plannen maken voor het weekend en stressen over het gewicht worden daarnaast als oorzaken voor slaapproblemen genoemd.

Snurken

Eén op de vijf vrouwelijke ondervraagden met slaapproblemen geeft aan dat dit komt door een snurkende partner. 35 procent van de mannelijke ondervraagden zegt ’s nachts te snurken.

Nederlanders met een fulltime baan vallen met 23 minuten het snelst in slaap van alle ondervraagden. Gepensioneerden hebben meer moeite met in slaap vallen, zij vatten de slaap gemiddeld pas na een half uur.

De gemiddelde Nederlander slaapt 7.05 uur per nacht. Studenten slapen gemiddeld 7.30 uur en jongeren slapen met 7.32 uur het langst. Ouderen (6.32) en werklozen (6.59) hebben de kortste nachtrust.

BRON: http://www.nu.nl/lifestyle/3655191/twee-derde-nederlanders-heeft-last-van-slapeloosheid.html

Slapeloosheid komt het meeste voor als mensen een probleem hebben en dit niet verwerken. Omdat het in de nacht rustig is gaan mensen heel snel denken en zo komen er dan nachten van geen slaap. Dit eigenlijk te koste van het lichaam van jezelf. Niet alleen geldzorgen zijn een probleem, maar ook breuken in een relatie en familiale problemen kunnen heel wat nachten je wakker laten liggen.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Zijn multivitaminen geldverspilling?

© thinkstock.

 

Meer dan de helft van alle volwassenen in de Verenigde Staten zouden een of andere vorm van multivitaminen nemen en de omzet van vitaminen en voedingssupplementen loopt jaarlijks op tot ongeveer 12 miljard dollar (8,7 miljard euro). Een artikel dat gepubliceerd werd in de Annals of Internal Medicine beweert nu dat het innemen van multivitaminen om chronische aandoeningen op latere leeftijd te vermijden, zinloos is. Dat schrijft CNN.

Volgens Dr. Edgar Miller, professor in geneesmiddelen en epidemiologie aan de prestigieuze Johns Hopkins-universiteit en co-auteur van het artikel, is er geen enkel bewijs van enig voordeel op lange termijn. “Het sterftecijfer wordt niet beïnvloed door het innemen van multivitaminen. Ook vermindert de kans op een hartaanval, beroerte of kanker niet.”

Het artikel baseerde zich op drie voorgaande onderzoeken waarbij gekeken werd naar de impact van multivitaminen op hartaanvallen en kanker, maar ook werd onderzocht of vitaminen een positieve invloed hebben op de cognitieve vaardigheden op latere leeftijd. De eerste studie besloot dat er geen positief effect waar te nemen is bij cardiovasculaire ziektes of kanker. De tweede studie kreeg niet voldoende representatieve resultaten om tot een sluitende conclusie te komen, maar het derde onderzoek was vrij uitgebreid. Daarvoor werden 6000 mannen van boven de 65 jaar in twee groepen verdeeld. Elke groep nam 12 jaar lang elke dag respectievelijk multivitaminen of een placebo. Achteraf werd getest of de groep die multivitaminen nam beter scoorde bij cognitieve testen, maar er werd geen enkel onderscheid gevonden tussen beide groepen.

Kritiek
Professor in voeding en epidemiologie, Gladys Block, aan de universiteit van Berkeley in Californië spendeerde een groot deel van haar carrière aan onderzoek naar de rol van vitamine C en heeft enkele opmerkingen bij het onderzoek. Zo zou volgens haar de testgroep niet representatief zijn geweest voor de doorsnee bevolking. De geteste personen zouden immers mensen met goede eetgewoonten geweest zijn, zonder tekorten of ernstige gezondheidsproblemen. “Twee derde van de Amerikaanse bevolking kampt met overgewicht”, merkte ze op. “Multivitaminen zijn er voor mensen met slechte eetgewoonten, die de essentiële voedingstoffen niet op een andere manier opnemen”, aldus Block.

Cara Welch, van de National Products Association, die bedrijven en verkopers van natuurlijke producten vertegenwoordigt, vindt het onderzoek te kort door de bocht gaan: “Wij geloven niet dat multivitaminen de oplossing zijn voor ernstige aandoeningen, zoals de schrijvers suggereren. De supplementen kunnen wel degelijk helpen bij mensen met voedingstekorten.”

Gezonde levensstijl
De onderzoekers weerlegden de kritiek. “Multivitaminen zijn geen vervangmiddel voor een gezond dieet”, besloten ze en een gezonde voeding en beweging zijn nog steeds de sleutel tot een gezond leven. En dat is iets waar alledrie de partijen het over eens waren: een dagelijkste portie groenten en fruit is nog steeds beter dan een supplement.

De onderzoekers zouden het nog niet eens zijn over het effect van vitamine D en omega 3.

BRON: http://www.goedgevoel.be/gg/nl/13/Lekker-Eten/article/detail/1759396/2013/12/17/Zijn-multivitaminen-geldverspilling-.dhtml

Er gaat niet boven een gezonde en gevarieerde maaltijd. Ook meermaals per dag eten in plaats van grote hoeveelheid in een keer scheelt ook voor een gezond lichaam. Natuurlijk heel wat wetenschappers zullen supplementen willen verbannen en zeggen dat het niet nodig is. Maar weet altijd dat een supplement nemen een meerwaarde aan je innerlijk lichaam kan geven. Niet in alle onze groeten en fruit zit juist dat in wat we nodig hebben. En meestal door de bereiding of het schillen gaan de nodige vitamines verloren, die we toch nodig hebben.

AUM NAMASTE BOEDDHA BRUNO
Om Shanthi,
spiritueel en het aardse moet men kunnen verbinden

http://users.telenet.be/Boeddha_Bruno/

AUM MANI PADME HUM

Pensieri Parole e Poesie

Sono una donna libera. Nel mio blog farete un viaggio lungo e profondo nei pensieri della mente del cuore e dell anima.

Nadia wandelt

Wandelblog

We Love Me Now

Very OK Person! Connect with me; lovemeanonymous5@gmail.com Instagram: _l.o.v.e.me

Tiernnadrui

Dans in de regen

Myrela

Umjetnost, zdravlje, civilizacije, fotografije, priroda, knjige, recepti, itd.

Levenslange blog

levenslessen

Tistje

ervaringsblog autisme sinds 2008

Yab Yum

Yab Yum

Vreemde avonturen met nonkel Juul en consoorten.

Met Nonkel Juul, Bieke en tal van anderen

Theo-Herbots-Freelance-Journalist-Fotograaf 💙|| Daily Information in 💌 in 1️⃣1️⃣0️⃣ Languages ✅

You can translate any page and post on this "GREAT" Blog into 110 Languages with the Google Translate Widgete 😀‼ || Gedachten over Levensstijl en Gezondheid. Een gezondheid 😀 en Fotografie💥-Blog 💌Speciaal voor U ✅, Samen met U ✅, Samen door U ✅💚||

MyView_Point

Right <> correct of the center

Bio-Blogger

Bio-Blogger is an excellent source for collaborations and to explore your businesses & talents.

Regenboogbui

~ Leren, creëren, inspireren ~

saania2806.wordpress.com/

Philosophy is all about being curious, asking basic questions. And it can be fun!

newtoneapblog

A Discarded Plant

Inhale Peace; Exhale Love. Joy will Follow! - RUELHA

As long as there's breath, there will always be HOPE because nothing is pre-written and nothing cannot be re-written!

Ontmanteld en Ontwricht

Blog door Chana Van Ryzeghem

Looking for cbd supplements?🌿

HEMP up your life! The power of nature🌿

YOUNGREBEL

Blog about life, positivity, selfcare, food and beauty.

Chateau Cherie

Exposing Bullies and Liberating Targets to Make The World a Safer Place for All

bewustZijnenzo

Magazine: Inspiratie voor een gezond gelukkig en bewust leven

Beaunino loopt de Camino

‘Gewoon doorlopen!’

Blog with Shreya

A walk through the blues of life!

Soni's thoughts

No Fear, Express dear

ruhumayolculuk 🦋💗

kendime, ruhun katmanlarına doğru bi keşfe çıktım...🦋🧚‍♀️💫🌠

Ka Sry malamakerij

Mala's magie

panono panono

STAP VOOR STAP OP ONTDEKKING

Unlocking The Hidden Me

Tranquil notions, melange of sterile musings & a pinch of salt

%d bloggers liken dit: